ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ασύγχρονο σεμινάριο διάρκειας 1 ώρας που απευθύνεται σε λογοθεραπευτές που έχουν στο πελατολόγιό τους δίγλωσσα ή πολύγλωσσα παιδιά που τραυλίζουν. Απευθύνεται επίσης σε γονείς δίγλωσσων παιδιών με τραυλισμό με συμβουλές διαχείρισης και χρήσιμες πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων. Το σεμινάριο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε οι λογοθεραπευτές να κατανοήσουν τους διαφορετικούς τρόπους διαχείρισης των δίγλωσσων/πολύγλωσσων παιδιών με τραυλισμό σε σχέση με τα μονόγλωσσα.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει:
- εισαγωγή στον ορισμό της διγλωσσίας και περιγραφή των κριτηρίων που καθιστούν ένα παιδί δίγλωσσο
- περιγραφή της σχέσης διγλωσσίας και τραυλισμού
- συζήτηση για διαδεδομένους μύθους και αλήθειες σχετικά με τους δίγλωσσους ομιλητές που τραυλίζουν
- αρχές αξιολόγησης και παρέμβασης σε δίγλωσσους ομιλητές με τραυλισμό
- συμβουλές προς τους γονείς δίγλωσσων παιδιών με τραυλισμό
- ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών για τον έλεγχο του μαθησιακού αποτελέσματος
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Στο τέλος του διαδικτυακού σεμιναρίου οι συμμετέχοντες:
- θα γνωρίζουν ποια παιδιά θεωρούνται δίγλωσσα
- θα αναγνωρίζουν διαφορές στο γλωσσικό προφίλ μονόγλωσσων κι δίγλωσσων παιδιών με τραυλισμό
- θα αναγνωρίζουν ιδιαίτερους τομείς αξιολόγησης και παρέμβασης στα δίγλωσσα παιδιά με τραυλισμό
- θα γνωρίζουν καλές πρακτικές που μπορούν να ενσωματωθούν στα πρωτόκολλα αξιολόγησης και παρέμβασης δίγλωσσων παιδιών
- θα είναι σε θέση να παρέχουν έγκυρες συμβουλές προς τους γονείς δίγλωσσων παιδιών με τραυλισμό.
Εκτιμώμενος Χρόνος Ολοκλήρωσης: 1 ώρα.
Διαθέσιμο μέχρι την επιτυχή ολοκλήρωσή του εντός ενός μηνός.
Course Features
- Ενότητες 10
- Κουίζ 1
- Διαθέσιμο για 4 εβδομάδες
- Επίπεδο Βασικό
- Γλώσσα Ελληνικά
- Συμμετέχοντες 59
- Βεβαίωση Όχι
- Αξιολογήσεις Ναι